Heb je vragen over je bestelling, onze website of producten?

De meest gestelde vragen vindt je hieronder. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op de contactpagina.

Bestellen

Nee helaas, wij verkopen alleen via internet.

Dan is er vast iets misgegaan. Direct na je bestelling ontvang je van ons systeem een orderbevestiging. Heb je deze niet ontvangen, stuur ons dan vooral even een email. Dan zorgen we dat deze alsnog naar je wordt verstuurd.

Dat kan. Neem even contact met de klantenservice zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen.

Neem even contact met de klantenservice zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen.

Op de productpagina zie je of een product op voorraad is. Maar wees gerust: eigenlijk zijn alle producten op onze website  op voorraad.

Betalen

Afhankelijk van het gekozen land kan je betalen met:

  • iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.
  • BanContact/MisterCash: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank.
  • PayPal: Veilig betalen met je PayPal account.
  • Creditcards: Veilig betalen met je Mastercard of Visa creditcard. Betalingen gaan via PayPal.
  • Bankoverschrijving: Je ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving te voldoen.

Alle betalingen lopen via onze betalingsprovider Mollie. Betalingen gaan via een beveiligde verbinding.
Bij een groot aantal webwinkels betaal je extra als je wilt betalen via PayPal of via Bancontact/MisterCash. Bij ons komen er geen extra kosten bij je bestelling vanwege jouw keuze voor betaalmethode.

Ja, vooralsnog is de levering bij alle betaalmethodes even snel.

Contactinformatie

Of je nu een vraag wilt stellen over je bestelling, de producten van Niimbot of wilt laten weten hoe (on)tevreden je bent – we staan voor je klaar!
Vragen kun je stellen via email op info@niimbot-printer.nl, via het contactformulier of telefonisch op +31 85-0607992.

Productinformatie

Niimbot-printer.nl is de Europese importeur van Niimbot producten, wij halen onze producten direct uit de fabriek. Wij kunnen een 100% garantie geven dat de producten die wij verkopen origineel zijn en geen imitatie of 1-op-1 kopie.
Het probleem van imitatie is in landen als China erg groot. Producten die goed verkocht worden zijn over het algemeen binnen zeer korte tijd als imitatie voor een veel gunstigere prijs te koop. Voor een vijfde van de prijs is er telefoon te koop die precies lijkt op de iPhone, voor de helft van de prijs een schoonheids-apparaat van een groot merk. Deze producten worden in kleine fabrieken minutieus nagemaakt, tot zelfs de echte producent van het product amper kan zien welke nu de originele is.
Zo ook met de producten van Niimbot, deze worden op grote schaal nagemaakt en verkocht op honderden sites in en buiten China. Vaak lijken de imitatie producten goed op het origineel, maar zitten er bijvoorbeeld andere onderdelen in omdat de fabriek die deze kopie heeft gemaakt het originele onderdelen niet kon krijgen. Er is dus niet te zeggen of deze kopieën net zo goed zijn als het origineel. Goedkoop betekend in de meeste gevallen imitatie, pas dus goed op!

Net als bij alle andere thermische printers wordt de kwaliteit van de print na een tijdje minder goed. Onder normale omstandigheden blijft een print op kamertemperatuur zo’n 12 maanden goed, daarna begint de print te vervagen.

Leg de prints niet op de verwarming of in de brandend hete zon, de prints verkleuren door warmte.

Retourneren

Is jouw bestelling beschadigd? Neem even contact op met onze klantenservice, dan helpen wij je verder.
Een incomplete bestelling? Stuur ons gerust een email zodat we kunnen kijken wat er mis is gegaan!

Ben je niet 100% tevreden over je aankoop? Dan is het mogelijk om binnen 14 dagen na ontvangst je bestelling terug te sturen en je betaling terug te ontvangen. Lees hier meer over onze no-nonsense manier van retourneren. Let op: als jouw bestelling nog per post onderweg is vragen we je te wachten tot deze bij je is afgeleverd.

Elke klacht is voor ons een uitdaging. Een uitdaging om deze zo goed mogelijk op te lossen.
Dus heb je een klacht over onze dienstverlening, een artikel of ( de bezorging van ) je bestelling? Zorg dat je klacht zo snel mogelijk, uiterlijk binnen één maand telefonisch of per email bij ons binnen is.
Wij zorgen dat we zo snel mogelijk op je klacht reageren en zullen in overleg met jou het probleem oplossen. Stuur je een email, laat dan ook even het nummer van de bestelling en jouw telefoonnummer achter. Op deze manier kunnen we contact met je zoeken met alle gegevens bij de hand.

Vind je dat jouw klacht niet naar tevredenheid is opgelost? Dan kan je een klacht/geschil indienen bij Stichting GeschilOnline. Zij kunnen onafhankelijke bemiddeling verzorgen.

Verzending

Elke bestelling verzenden we helemaal gratis!

Bestellingen ontvang je, nadat de betaling bij ons binnen is, over het algemeen binnen 8-12 dagen. Dit is over het algemeen voornamelijk afhankelijk van hoe veel er besteld wordt, de service van PostNL en de drukte in de fabriek. Je vindt de bezorgtijden van PostNL op hun eigen site.

De douane kan extra kosten opleggen voor pakketten die niet uit Nederland of de EU komen. Omdat onze pakketten zowel uit Spanje, maar ook soms vanuit China worden verstuurd kan het voorkomen dat je achteraf extra kosten moet betalen. Geen paniek, wij betalen altijd alle douanekosten of btw kosten voor je. Als je ons een afschrift stuurt met wat je moet of hebt moeten betalen zorgen wij dat deze kosten naar je overgemaakt worden.